Cum m-am dus la film.

Cum am reușit să încurc zilele? Azi nu e cinci noiembrie. Azi nu era ce trebuia să fie. Dar tot luni e.

M-am scos în lume dichisită, de nu mă vedeam de zâmbet și cu o carte după mine(nu rebus ca de obicei). Cu un nod în gât, așteptându-mă la ce e mai rău mă găsesc într-o sală de cinema intrând pe baza invitației de pe 5 fiindcă nu-mi fusese verificată cum trebuie. Toate bune și frumoase. Mă gândeam: înainte să înceapă festivitatea probabil ne pregătește psihic și ne bagă un film japonez. Aștept, mă uit, casc, îmi înfig unghia în degețel traumatizându-l, aștept, aștept. Mă mai uit și la film. O prostituată e bătută de logodnicul ei și moșu care, chipurile, era scriitor & traducător  și fost profesor universitar se dă drept taică-su după o noapte petrecută-n apartamentul său plin ochi de cărți într-o nuditate simpatică. Apoi brusc s-a spart geamul și s-a terminat filmul.

Acum era momentul! Se aprinseseră luminile și trebuia s-o terminăm cu circul! Avea să înceapă!

Avea… da… o voce de muiere ușor răgușită zice:

– Puteți să ieșiți și pe aici, dacă doriți…

Eh, și la ieșire, complet aiurită intru în vorbă cu lumea și așa descopăr că pe invitație scria cinci noiembrie. Măcar am intrat moca la film.

 

O altă recomandare: magazin noriel alba iulia. Poate te interesează şi bluze copii.

12 thoughts on “Cum m-am dus la film.

      1. Înţelegeam dacă era 5 octombrie, se explica încurcătura…dar tocmai fiindcă n-are nicio legătură 22 cu 5 e excepţională mergerea şi dregerea ! 😆

      2. Daaa :)). Primisem pe mail invitația și tot scria LUNI/LUNI/LUNI, și asta de miercuri și nici n-am mai citit-o. :)) Eu, nerăbdătoare cum mă știu… :))

      3. =)) Hehe…măcar atât! Să mergi şi lunea viitoare! S-or schimba lucrurile…cameraman frumos foc, prostituată bună… 😆

Leave a Reply

