înaintesă-mitragcărămizilemuaha

Mi-am terminat ceaiul cu mentă și seara. Mă bag la citit. Și nu Kant. Încă nu-mi place de el. Nici mort nici viu, chiar dacă viu nici în vis nu mi-a apărut (încă). Voi citi o carte comercială care sper să intre bine. Și nu să adoarmă instant la noua noastră veioză. (Eu și ea). Colege de cameră într-un cămin de pe ici de pe colo, am primit o veioză de la un tip. O veioză feminină care funcționează numai pipăită pe trei intensități diferite.

 
O altă recomandare: magazin noriel alba iulia. Poate te interesează şi bluze copii.

Leave a Reply

