robotchipurilerobotnuîncăîncursdeundesuntnusunt

Îmi vorbesc mie și în măduva pereților cineva geme. Că e satisfăcut or ba e partea a doua și nu cea care interesează. Iar se duc naibii zilele bune, iar roade din mine conștiința cu furie și mă trântește cum și pe unde are chef. Astăzi am asistat la un spectacol inedit. Jelanie absolută. Un cer plin de stoluri – ciori și corbi care valsau pe acordurile nervilor mei ( a căror existență nu se cade să o arăt). M-am plimbat mult și o să dorm bine. Am tăcut mai ceva ca-n vremurile proaste.  Știam că merg spre nicăieri și oricum aș da-o la fel iese. Nu am analizat nimic și mi-am înjurat nițel zodia. Începusem să bălmăjesc ceva despre cât de nepricepută sunt în a-mi purta de grijă. Nu a ținut mult. De astăzi încep cu organizarea și toate rahaturile care mă așteptau peste 5 ani. Mi-am luat deja agenda. Acum suficient timp cât să devină amintiri de hăăhăăă, mi-am zis că după 25 de ani îmi iau agendă. Odată cu achiziționarea ei se ducea dracu haosul în care-mi place să mă scald, care nu aduce nimic bun și totuși e așa… așa cum vreau să fie. Dar nu, am făcut primul pas și nu dau înapoi. Mâine o să-mi joc din nou rolul de optimistă și mă găsești pe la 20:30 în club Fabrica la Slam Poetry, dacă ai ratat prima ediție zic să faci un prim pas. Nu-ți lua agendă, doar stai – vezi cum e – dacă nu îți place, pleacă.

 
O altă recomandare: magazin noriel alba iulia. Poate te interesează şi bluze copii.

2 thoughts on “robotchipurilerobotnuîncăîncursdeundesuntnusunt

Leave a Reply

