bxb(„despre ideea de naufragiu metafizic sau o altă abordare romanticistă asupra nimicului”)

„Inevitabil, acceptăm o tresărire doar pentru a nu ne minţi în cădere. O acceptăm pentru puritate, pentru strădania de a ne reduce la zei, dar şi animale. Altfel, n-aş crede niciodată că în suflet se găsesc alte fiinţe, alţi oameni, unii mai buni sau alţii mai răi, unii monotoni sau alţii fără remuşcări, unul frumos sau unul mort. Dă-mi un nume şi o piatră ca să renunţ.” Bogdan Răducu

Inevitabil acceptăm. Și nu acceptăm pentru puritate or strădanie ( a noastră/a altora). N-aș crede niciodată în suflet. Că am, că fac că dreg cu el tot ce-mi trece or ba prin căpățâna asta bleagă. Oamenii sunt cum sunt și demni de ură. Numai că „ura” nu îmi intră în vocabular. Mai degrabă demni de ignorat. Nici cu ei nu ai ce face. Și ce-i mai trist e că nici ei cu tine. Morții sunt eterni. Cât îi pomenim. Altfel le crapă oasele de ciudă și tadam. Dă-mi o piatră și îți dau hârtie.

 

Astăzi vin cu o recomandare: masinute radiocomandate . Şi cred că vrei să vezi şi trenutele electrice

Leave a Reply

