cu mine de mână x2

Cât de util e să dai nas în nas cu realitatea. (a, ta a altora, a oricui se mai prezintă – lucid).

Aseară-mi citeam jurnalul ( zâmbeam și citeam…. cumva mă prinsesem de trecut și-mi plăcea acolo) în lucky tour mergând spre ceea ce numim -acasă-. Și deși sunt momente în care zic că nu mă mai simt nicăieri acasă. Îndrug minciuni de doi bani. E atât de bine să te lase insomnia. Să poți să dormi… așa cum nu ai mai dormit de hăhă cât timp. Uneori ai nevoie de clipe nenorocite, doar tu cu tine și un stilou. De locuri goale în fundul autocarului și enșpe feluri de cărți după tine ca să … să te pui cumva pe picioare. Să trasezi linii. Să vezi ce contează și ce ba.

Am luat pauză din existența aglomerată din marele oraș. Mi-e frică de aglomerație. Mi se taie respirația și delirez. Nu e de la gripă. Mă văd în mulțime pe cea din trecut, pe cea din viitor și mă confund. Care mai sunt eu? Încă în trecut? În viitor? Și care-i prezentul? Ce-i prezentul? Acum-ul nu-și permite să existe. Și el plătește pentru păcatele altora.  Ce mă mai face să fiu? Exist pe bune? Să mă feresc de aglomerație! Ăsta mi-e cel mai bun sfat. Ajung să nu mă suport în orgia aia împuțită.

Astăzi e o zi frumoasă. Mă voi purta ( că n-am de ales) prin locuri umblate și para. Îmi voi aminti cum bat în retragere de fiecare dată. Cum rușinată de rușinea mea îmi bat joc de tot ce însemn și ce nu. Spre seară voi merge să-mi cumpăr grâu. Vine Sf. Andrei și eu prețuiesc tradițiile optimiste. Grâul va crește des, fălos, verde. Anul mi se va prezice roditor. Îndem pe oricine să îmi urmeze exemplul.

 

Astăzi vin cu o recomandare: masinute radiocomandate . Şi cred că vrei să vezi şi trenutele electrice

8 thoughts on “cu mine de mână x2

  1. ”A woman, perhaps, can get on. A woman, it seems to me, has no natural place anywhere.” Henry James (The Portrait of a Lady) – eu nu mă simt ca acasă nicăieri, e doar un termen pe care-l folosesc din obișnuință (că oricum nu prea poți scăpa de limbaj), dar nu am casă, îmi place să hoinăresc (acasă e ceva de care te simți legat, și pe mine m-a cucerit de mult libertatea)

      1. Eu priveam aspectul sub niște termeni mai degrabă generali (nu mă gândisem la particularizarea subiectului). Îți înțeleg punctul de vedere, dar nu e libertatea de care vorbeam eu (și foloseam oricum termenul de ”acasă” pentru problematici care-s departe de acel acasă propriu zis unde ne dă mama să mâncăm și ducem o oarecare lipsă (uitare) a grijilor.

Leave a Reply

