Lk60ml – șinuapucăcrăciunul

Partea 1

Partea 2

Partea 3

Partea 4

Partea 5

Partea 6

Partea 7

Partea 8

Partea 9

 Partea 10

Partea 11

Partea 12

Partea 13

Partea 14

Partea 15

Și am mai adus unul, încă unul, încă unul până am rămas fără. Și acum trebuiesc altele inventate și para. Însă nu-mi vine. Și din poziția în care mă aflu nici nu am cum. Când rămâi fără chestii de adus la stadiul realizabil ar trebui să nu știu, să atingi fericirea. Dar nu ne permitem răgaz să fim fericiți. Ne așteptăm rândul, cuminți, spre a o atinge și a o juca pe degete. În ce adunătură de proști ne transformă stările astea.   Când ea-i acolo și scurtătura la un pas. Însă dacă o iei pe scurtătură piere farmecul, îți zici.  Așa mă simțeam înainte să-mi iau catrafusele. Nu mai știu unde am rămas cu drăcia asta. Cu monologul care înainte nu mă băga în sperieți. Pe Cutărescu (că numele ăstuia l-am uitat, s-au adunat prea mulți; deși nu doar pe al lui… tot uit de câteva ceasuri încoace…) l-am cunoscut fără să vreau. Era toamnă și mă găseai pe-o stradă jegoasă din capitală plângându-mi de milă cu doze de bere în geantă. Și ne-am văzut (unul prin ochii celuilalt)  pe o bancă. Am stat la taclale mult. Dimineața îmi arunc privirea pe tavan (un alt tavan, nu cu cel cu care sunt obișnuită) într-o garsonieră infectă întrebându-mă cum am ajuns acolo. Deja se lipise scai de mine. Știam că aveam să îl nenorocesc. Avea 30 și de ani, o viață frumoasă, un job de toată stima și totuși…

A trebuit să dea de mine. Să afle ce mă face să fiu. Să se uite. Să o facă prea târziu, ca toți ceilalți. A durat până-n ajunul sărbătorilor de iarnă. Deja se strânseseră destui sinucigași. Și a făcut-o banal. După două pahare de martini și unul de vermut, bătându-și joc de pregătirile noastre, de cunoștințele invitate la canastă, de planurile în doi, și-a pus ștreangul. Și care să fie cauza? În minte-i apăream în fel și fel de ipostaze niciodată cu el. Și-a terminat-o cu durerea. Durere nu cauzată de mine. Murim în fiecare zi. Treptat. Și când murim mai mult doar intrând brutal în gândurile noastre mai găsim oare diferența?

One thought on “Lk60ml – șinuapucăcrăciunul

  1. Pingback: Lk60ml. C; (p17) | Bianca Dobrescu

Leave a Reply

