să ne fim clari

Nu îmi plac oamenii lăudăroși. Nu îmi plac nici cei modești.

Îmi plac oamenii în jurul cărora totul se așterne clar. Care nu sunt nici așa nici pe dincolo. Doar sunt. Și se bucură că li s-a dat șansa să fie. Oamenii care se trăiesc pe sine și nu se lasă trăiți de alții prin alții.

Nu îmi plac complimentele. Mai bine aș primi un leu la fiecare compliment. Aș avea un pateu și o pâine pe zi și aș duce-o bine. Complimentele mă fac să mă simt ultimul om. Cel mai de rahat. Mi se pare că cineva nu are ce să-mi zică și crede așa în neștiința lui că gata m-a avut cu replica aia.

Nu îmi plac criticile. Știu cum sunt. Știu ce trebuie să șterg, să modelez, să reinventez, să rescriu. Sunt suficient de dură cu mine.

Nu îmi plac cei în care mă regăsesc fiindcă-mi amintesc că toți suntem făcuți din același material. Că toți ne tragem din același rahat și că suntem banali deși încercăm să pretindem cu totul altceva.

Nu îmi place să sfătuiesc. Deși o fac bine. Numai că eu nu sunt în stare să urmez ceea ce zic și devin ipocrită.

Nu îmi plac multe. Ăștia parcă se numeau „heitări” doar că îmi displac și etichetele.

 

Astăzi recomand lego. Şi bag mâna-n foc că vrei să arunci un ochi şi la jucarii inteligente pret

2 thoughts on “să ne fim clari

Leave a Reply

