ultimă

Vin, piese ce duhnesc a naftalină și poeme. Cam asta mi-a fost seara. Ultimă seară în sânul alor mei, unde nu mi-am primit răsfățul cuvenit, nu nu. De data asta s-a început cu reproșuri și înstrăinări. Tot tacâmul. Și tot cu asta se pare că se încheie. Sunt lucruri de care ai habar și nu merg rostite. Mai bine citite. Fiindcă sunt ale naibii de dureroase. Odată auzite înțeapă. Aricioase, așa.

Mai dau un pahar pe gât. Mai las dorul să roadă din mine cu furie. „Nesigură în acțiuni dar sigură în gândire”. Mă mai complac nițel. Că na, mi-o fac cu mâna mea. Aștept să adorm, deși insomnia-mi face cu mâna de peste drum. Deschid fereastra. Inhalez cu poftă praful de după ploaie. Aștept știind ce. Și închei drăcia asta fără sens.

*Apropo, dacă citești asta, „minele sunt găuri din care ies minerii”.

 

Astăzi recomand lego. Şi bag mâna-n foc că vrei să arunci un ochi şi la jucarii inteligente pret

8 thoughts on “ultimă

  1. Că tot vorbiţi de nicăieri, referindu-vă la el (cu siguranţă-i bărbat) ca la un început într-un sfârşit…sau viceversa…am şi eu de adăugat că n-am mai ascultat nicăieri melodia asta superbă. 🙂

Leave a Reply

