una bucată vis

În sfârșit o zi pe măsură! Cu mici scăpări dar s-a dres de una singură și mi-a adus un zâmbet pe mutră mare mare.

(ba chiar am cochetat cu eul meu care acționează din impuls și n-a fost rău. )

Ninge ca-n poveste. Și parcă-s ruptă din poveste. A naibii de energică nu-mi găsesc locul. Dar locul meu e acolo. La câțiva km depărtare de apartamentul dotat chiar și cu tv în care-mi voi odihni oasele astă noapte. Uitasem cum e să te uiți la tv. (Și tu mă aștepți…)

Azi m-am hotărât că dacă viața nu-i vis, atunci visul trebuie să fie viață și trebuie să-l manipulez or măcar să-l conving să mă învețe cum se simulează trăirile neintenționate care mișcă totul în tine.

Fiind în toane bune vin şi cu două recomandări, pe rând: personaje monster high.  Şi nu uita să arunci un ochi la  trenulete thomas

One thought on “una bucată vis

Leave a Reply

