flirtând cu un alt viciu

Cum te-apucă nu te scapă. Ține de tine și cu dinții. Ha, azi mi-a fost poftă de mers la consult și făcut alte carduri prin farmacii. (Mai fac și d-astea, după toane). M-am văzut ascultată de ce-am și ce n-am (că ipohondria mă lovise nițel) și am făcut rost de medicamente moca (pe rețetă). Era dimineața mea și nu mă vedeam de zâmbet. Evident că mi-am luat și chestii pentru ten (etc) și-am prăpădit o căruță de bani care erau alocați altor și altor lucruri/locuri, plus multe alte vitamine ce nu se dau pe rețetă.

Abia acum am terminat de citit indicațiile și  tot. Așa m-am răzbunat într-un fel pe revelion (că na, s-a zis cu băutura 21 de zile). Sunt genul ăla de om căruia nu-i place să iasă cu n oameni pe care abia-i știe și să petreacă (nici să petrec nu știu, petrecerile mi se par de prisos, energie consumată inutil), mă distrez mai bine în doi sau de una sigură (și nu mă plictisesc niciodată).  M-a cuprins scârba asta față de cei care văd în noaptea de întâi ocazia de a se face muci și gata. 

Și după ce am căzut pe gânduri, fără să-mi fi rupt din axoni, cu care pastilă să încep, zici că-s în al nouălea cer.

Câteodată stilul ăsta de viață sănătos mă atrage al dracului de tare. Și mă ține, ohoooo cât mă ține.

 

Astăzi recomand pentru copilu tău  jucarii Erfi. Probabil te interesează şi  jucarii bebe Erfi.ro

4 thoughts on “flirtând cu un alt viciu

  1. lol. nu mai bine încercai cu un băiat în loc de medicamente? ca să ai motiv să nu mergi la ditamai petrecerile de grup, zic… e şi mai sănătos… 😆

  2. 1+1=3!
    Ti-ai luat si vitamina C?
    Daca racesti iarna asta te ‘bat’!
    Si un banc:
    – Raif, ce faci acum?
    – Imi sparg adresa de e-mail, lasa-ma!
    – De ce?
    – Ca sa-mi violez corespondenta!
    – Raif, da’ pe frunte ce ai?
    – Noua parola de e-mail, se vede?! Noteaz-o repede pana nu o sterg!
    – Unde?
    – Sa-l salvez pe Mos Craciun!
    – Nu esti sanatos!
    – DA, SUNT PERFECT SANATOS!
    – Raif te iubesc!
    – EU NU, ADICA DA! 😉
    TOATE CELE BUNE!

Leave a Reply

