de zi cu zi

Astăzi a fost una din zilele alea de care ai parte  o dată la doi-trei ani. Te vezi cu oameni vechi de care se întâmplă să ai și chef și depănați vrute și nevrute.

Nu mai fusesem demult la cenaclu. Am plecat ușor dezamăgită. Știu că va mai trece ceva  până la următoarea revedere. Și după, ca de obicei, ne-am retras (să-l continuăm) în barock.

E ciudat. Se întâmplă să ai amintiri plăcute de care nici tu nu mai ai habar.

M-am întors degerând. Am spălat geamuri, covorul. Am decis că nu se sinucide nimeni înainte de Crăciun. Dar m-a apucat scârba. Scârba de societatea zilelor noastre. Scârba de tot. Și iar nu știu ce & cum și până unde toate astea.

Acum mă ustură mâinile și vreau să dorm.  Mai e bradul. În autocar abia așteptam să ajung și să-l dichisesc. Îl las pe tata.

Nu mai vreau atmosfera asta. E încărcată cu ipocrizie. Nu-i suficient să borăsc cuvinte.

*Ah, mi-am găsit playlist-ul din pc-ul de acasă. Asta mă mai potolește nițel.

 

Astăzi recomand pentru copilu tău  jucarii Erfi. Probabil te interesează şi  jucarii bebe Erfi.ro

13 thoughts on “de zi cu zi

      1. of, ca departe e Bucurestiul ala. ;)). dar cand o sa cresc mare vin. si asta sper sa se intample cat mai curand. (mentionez: a creste mare in stilul meu nu in stilul oamenilor mari. asta ca sa nu fie nicio confuzie:)) )

  1. *˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
    _██_*˚°。°/ ♥ \*˚°。°*。°*★ Wishing You All ★*°˛
    (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.*˛_Π_____ °* A Merry Christmas and *°.°
    ( . • . ) ˛°./• ‘♫ ‘ •\.*./______/~\ ♥ A Happy New Year ♥*
    (…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°|田田❤|門|╬╬╬╬╬ *˚°。★˚*˚°。★

Leave a Reply

