prea mult?

S-a așezat turcește alături. Și vorbea, și vorbea. Toate replicile-mi rămâneau undeva în gât. Mă prefăceam că dau atenție. Că aia și cealalaltă. Voiam marea cu sare deși îmi place mai mult la munte. Vorbea și vorbea. Din când în când își rodea câte o unghie.

S-a așezat la doi metri. Era în al nouă-lea/zece-lea cer. Povestea ca și cum s-ar fi terminat cuvintele. Ca și cum lumea se termina-n momentul ăla.

Eu mă gândeam la nemurire. La un creier generator. La cu totul altceva.

Cu fiecare vorbă mai muream puțin. Așteptam. Obosisem să aștept. Rolul de optimistă eșuase și de data asta.

Și el, care uitase cum și pe unde, și el care încetase să mai existe, care uitase drumul și rătăcea aiurea… și el ar face bine să-și amintească că obosesc repede. Să lupte cu morile de vânt imaginare. Măcar să facă, să dreagă fiindcă se ajunge la capătul scării unde nu mai sunt eu. Și când uit să mai fiu, uit și de cum am fost.

Captură-ecran
dă-mi un bărbat care să tacă/ să nu îndruge cuvinte goale [..]dă-mi un bărbat căruia să nu îi placă ceea ce scriu sau că scriu și să nu facă mare caz din asta.

Astăzi recomand: articole de plaja pentru copii. Probabil te interesează şi aspiratoare nazale 

One thought on “prea mult?

  1. Reblogged this on Maria-Roxana's Blog and commented:
    seems like I’ve been there once. maybe it’s just dejavu.
    “dă-mi un bărbat care să tacă/ să nu îndruge cuvinte goale [..]dă-mi un
    bărbat căruia să nu îi placă ceea ce scriu sau că scriu și să nu facă mare caz din asta”

Leave a Reply

