plănuind/șinuuciderea-nmasă/

Uneori mă cred pe rând floarea, apoi vulpea din micul prinț. Și atunci recitesc, că nu am înțeles nimic din mine, și nu mă mai satur.

Alteori reiau volume întregi de poezie, mi le recit cu tot cu intonația (de care din când în când duc lipsă) și uite așa pac/ pac îmi luminez ziua.


Azi, furioasă. pe trăncănelile unor pici am reluat mecanica inimii. Dar bine, mecanica inimii nici nu am citit-o vreodată. Mi-a citit-o Ștefan într-o seară, la telefon ( pentru asta e bun pe lângă faptul că îngrădește libertatea și nu răspund la el) fiindcă se luase curentul și mie îmi e frică de întuneric. Pe la ultimele pagini deja cădeam pe blana mea. El citea, eu dormeam și tot așa. Așa că astăzi a fost o zi din aia în care găsesc ceva nou și mă farmecă.

O bună bucată de timp, începând de acum, mă voi dedica noului. A nu se înțelege greșit. Nou = vechituri necitite încă/ neascultate încă/ nevăzute încă.

Și voi scrie, ah ce voi mai scrie, cât voi mai scrie! Poate cine știe,  în proză mi-s mai pricepută.

 

Astăzi recomand: articole de plaja pentru copii. Probabil te interesează şi aspiratoare nazale 

Leave a Reply

