în grabă

Nu mă grăbesc. Știu că odată ajunsă „printre blocurile gri” se duce și starea mea de spirit, și răsfățul, și muzica italiană de care ți se ia până-n gât.

E atât de bine să evadezi, să fugi din medii supraaglomerate, să te scapi de tot.

Mi-e drag de casă. De patul meu din care nu ies sârme, de biblioteca mea pe care n-am cum s-o mut dincolo, de ierburile mele adunate-n vară de pe câmp, de paiele din vază&sticlă, de smile-ul meu de pe tavan care-mi zice „neața”.

Am ratat trenul, atunci când știu că merg la drum nu pot să dorm. Așa am adormit pe la 4:30 și la cinci trebuia să plec. Acum mă văd nevoită să na, să iau autocarul cu trei lămâi în brațe.

Nu-mi mai e dor de mine. M-am găsit așteptându-mă pe undeva, învățând să zic: nu. Și acum la drum (nu lung, dar destul cât să-mi dea stomacul peste cap) !

 

 

One thought on “în grabă

Leave a Reply

