lăsatădeizbelișteînsingurătateorba.

A trecut dorul de tine așa cum a și venit, pe neașteptate. Mirosul tău nu mai e în locul în care obișnuiam să-ți înjur dumnezeii și să mă scald rușinată în mizerie, a apărut un altul de așteptare/

resemnare/ purificare/ de un nou început/ de veselie/ de zambile.

Camera asta depresivă cu pereții cojiți ce pare că nu ne suportă și ar trânti cu noi, camera asta mi-a devenit singurul loc în care mă mai pot ascunde de toți pe furiș, singură alinare.

Am chef de ceva. Nu știu de ce. Știu că nu de tine.

 

 

Ieri am avut de socializare, sunt ostilă, nu-mi iese prea bine jocul și nici regulile nu-mi sunt bine definite (nici întipărite-n cap).
Astăzi parcă m-aș plimba, și da, o plimbare lungă (să văd dacă-mi mai amintesc mersul pe bicicletă / ) și o porție de teatru spre seară nu sună rău deloc.

 

Leave a Reply

