The Writer, Justin Harris

The Writer, Justin Harris tumblr_mkopwhRQcg1s79zdzo2_500 The Writer, Justin Harris The Writer, Justin Harris The Writer, Justin Harris The Writer, Justin Harris The Writer, Justin Harris

m-am hotărât să scriu poveşti pentru copii, dar nu ştiu cum să încep, ce ar da bine, ce ar vrea un copil din zilele noastre să citească? m-am hotărât să scriu poveşti pentru oamenii mari cu suflet de copil, poveşti pentru oricine cu final fericit, m-am hotărât să scriu despre năzbâtiile copilăriei dar nu cum a făcut-o Creangă, m-am hotărât să scriu despre copilul care am fost… şi cum m-am distrat, dar oare va interesa? m-am hotărât să scriu despre fericire şi oameni banali care izbândesc fără super puteri…am hotărât de azi şi să înregistrez poveştile audio şi să le uploadez pe youtube, deja am făcut-o cu două.

am hotărât să scriu şi despre ţinutele vestimentare atât despre timpurile de mult apuse cât şi despre copilul modern, ce s-a purtat, ce se poartă şi de ce nu, ce propuneri avem pentru ce să se poarte. viitorul bate la uşă cu paşi repezi, nici nu-ţi dai seama cum trece timpul.

ideal este să ne pregătim, şi na, cred că toate astea se vor transforma în realitate în momentul în care voi avea un pici de crescut. altfel se va pune problema şi probabil atunci ar ieşi şi mai şi.

şi dacă tot e despre copii, vă recomand:  haine pentru copii. Sigur vrei să vezi promotii haine copii

Leave a Reply

