dupădoișpenu-sdecitit

Până azi credeam că știu cine e. Adevărul e că nu am știut niciodată cum e, ce e, ce îl face să fie și tot așa. Mă agățam de-o proiecție vagă. Era tot ce voiam eu să fie și na, îmi ajungea. Ba chiar devenise prea mult. M-am trezit într-o dimineață și-am plecat. Știam că nu am ce căutam acolo. Că e tot ce nu vreau. Dar, fir-ar să fie. Mă macină să nu știu ce-i cu omul ăsta. Ce să fie în mintea lui?

Nici măcar nu ne-am iubit. Ne-am îmbrățișat de câteva ori. Seara, aștepta să adorm și pleca. Familiarizat cu frica mea de întuneric.

Deschid geamul, trag aer în piept, sunt stele. Băi mă roade un dor de el, cu furie așa. Și știu că dacă-l văd mă satur să-mi vorbească din primele secunde. Și nu e frumos, și nici din ăla care pare interesant până deschide gura.

Poate că aprilie-i de vină. Se anunță o vară de mamă-mamă. Asta după calculele mele de mamă omidă.

 

Astăzi recomand: articole de plaja pentru copii. Probabil te interesează şi aspiratoare nazale 

One thought on “dupădoișpenu-sdecitit

Leave a Reply

