„god put a smile on your face”

saşa-mi spune piciul în fiecare zi. îmi spune că trebuie să plouă ca mai apoi să iasă curcubeul şi soarele, îmi spune fără să ştie de ce… e drăguţ… şi mie îmi e dor să fiu mică şi să dau sfaturi înţelepte fără să-mi dau seama că o fac… mi-e dor să mă joc, să sar în băltoci şi să-mi zic toţi: dacă nu eşti cuminte, te spun. îmi e dor să stau tolănită pe iarbă şi să admir curcubeul,. să nu-mi fie frică de nimic şi să dau bună ziua stâlpilor când mă întorc de la coperativă pe drumurile sătucului nostru… îmi e dor de bălan… câinele cu care mă jucam mereu… îmi e dor de ce-a fost şi nu o să mai fie.

 

Leave a Reply

