ciuperci umplute la cuptor

Azi joc alt rol. De matinală, în traducere liberă: hărnicuţă. Voi posta două reţete, a la mama acasă, + sugestiile de cum ar putea fi îmbunătătţite. Ieri a fost debut. La a doua mână ştiu ce să schimb. Prima în primul articol, următoarea vine în cinci minute:

Aşadar trecem fuguţa la ciuperci umplute la cuptor (mie, recunosc, nu-mi plac cine ştie ce ciupercile, dar părinţii mei se dau în vânt după; aşa că după ce mi-a ieşit o ciulama de te lingi pe degete, am trecut şi la asta).

Ai nevoie de:

– 10 ciuperci (eu am pus 14)

– 250 gr caşcaval

– 1 ardei gras

– 1 ceapă

– sare, piper,  boia de ardei dulce

Photo0253

Acum partea cea mai simplă. Scoţi codiţele, speli ciupercuţele bine bine, fără să le decojeşti, şi le pui la uscat presărând puţină sare pe deasupra.

Photo0264

Alături toci codiţele rămase, ardeiul, ceapa şi le pui la călit, nu mult, doar până prind puţin luciu, după care adaugi sarea, piperul, boiaua; ( Atenţie, să nu pui mult ulei!)

Photo0266

Toate bune şi frumoase. Aranjezi frumuşel ciupercuţele în tavă; Şi apoi le umpli:

Photo0270 Photo0271

Param pam. Razi caşcavalul pe deasupra (eu le-am îmbrăcat în caşcaval, nu e obligatoriu, poţi pune caşcaval numai în pălării), şi le bagi la cupor 40 de minute.

Photo0274 Photo0285

Delicioase! Mai fac. Să aveţi poftă!

Sugestie: Dacă aş fi pus şi usturoi ar fi ieşit şi mai şi!

4 thoughts on “ciuperci umplute la cuptor

  1. Eu adaug şi puţin marar în compoziţia de umplut iar spre finalul preparării le stropesc cu vin.
    Arată minunat şi sunt convinsă că sunt delicioase!
    Poftă bună şi o duminică zâmbitoare, Hărnicuţo! 🙂

Leave a Reply

