Am crescut? Ana Blandiana

abi

am început: o poezie pe frigider.

vor urma multe, multe multe. Când eram mică aveam poezii mâzgălite pe pereţii camerei mele. Vai de mine ce păţeau ai mei. Le-am dat multă bătaie de cap. Undeva prin liceu m-au pus să-mi râcâi şi să-mi vopsesc singură camera, atunci am descoperit chinul. Dar s-a meritat. Cum îmi venea o super idee hopa cu mâna pe culori şi deseneam pereţii. Nu cred să fi avut vreodată talent la desen. Îmi ies doar hainele.  Demult am prin pasiunea asta de a desena haine, monstruleţi veseli şi… şi atât.

Pentru piciul vostru căruia bănuiesc că nu îi daţi voie să coloreze pereţii dar cine ştie cum devine neascultător vă recomand: carucioare copii. Sigur îţi vor plăcea carucioarele pentru copii

Leave a Reply

