vanilia; obsesia mea.

Astăzi am încercat ceva nou. Aşadar să vă zic o reţetă de clătite extraordinar de gustoase. Şi nu zic aşa doar fiindcă eu le-am făcut. Zău :D.

Ei bine, pentru început ingredientele cumpărate:

1 l lapte; 1 plic de clătite pufoase de la dr. oetker cu aromă de vanilie; 3 linguri unt; 3 ouă; juma kg făină; 2 plicuri cremă vanilie, 3 linguri zahăr pudră vanilat;

_____________________________________________________________________

Acum: baţi ouăle spumă; adaugi 100 ml lapte; + plicul de clătite pufoase. Baţi iarăşi bine bine. Pui untul. Adaugi juma de kg făină; mai torni lapte cam 250 ml; şi amesteci până aduce a compoziţie de clătite.

Acum crema: Baţi două plicuri de cremă vanilie cu 500 ml lapte şi 3 linguri zahăr pudră vanilat.

Crema o pui la frigider şi faci clătitele.

Mie mi-au plăcut tare mult. Compoziţia unui plic de clătite pufoase e pentru 12 clătite (iar pe spatee plicului scrie să foloseşti iaurt sau lapte bătut; am încercat şi aşa, dar parcă mai bune sunt cu lapte dulce). Mie mi-au ieşit peste 40 la ceea ce am pus.

Am umplut clătitele cu crema de vanilie şi tadam.

Au mai rămas câteva la pozat; s-au ras repede (am ars câteva, ce-i drept, dar minunate au fost şi alea.).

Poftă bună!

Photo0371 Photo0372

 

De unde pasiunea pentru gătit? De la bunica. M-a apucat dorul de copiărie, de izul miraculos de ceva ieşit din mâinile ei… Când eram mică îmi lua şi mie truse de gătit, de jucărie, şi mă punea acolo în dreptul ei, pasându-mi puţină cocă, puţin din ăla şi din ăla…. şi după ce-mi ieşeau forme inestetice le punea alături de ale ei…

Iar m-am entuziasmat. Pentru copilu tău vezi  jucarii Erfi. Dacă-i mai mic, vezi  jucarii bebe Erfi.ro

One thought on “vanilia; obsesia mea.

Leave a Reply

