faze

Între pauze mai apuc să una alta, piciul se trezeşte devreme şi mă bate la cap să căutăm jocuri online. Astea de aici: jocuri pentru copii îi plac. De două zile pe lângă lista de gimnatiscă intitutaltă : cum să devenim spider-man în 30 de zile, am adăugat una nouă: 1000 de fapte bune (a ajuns abia la 995). Ca mai apoi să primească nu ştiu ce jucării. La scris şi toate cele … tot cu recompense stăm. Facem pauze de Mario şi Dyna, expres că a muncit vezi-doamne, copilaşul.

Ieri mi-a venit ideea cu lista de fapte bune, simţeam că o iau razna, în plină stradă te pomeni că-mi ridică fusta la spate, şi nu o dată ci de două ori; ăsta zic că-i semn de mers la plajă să-mi etalez trupuşorul. Dar nu-mi place să stau la soare. Revenind. M-am pomenit acum câteva zile că merge frumos la mama şi îi zice: nico, îmi pare rău dar trebuie să-ţi zic adio, nu mai vin niciodată pe la tine. Am râs cu lacrimi. I-am dus cadou de adio din partea mamei şi atunci a hotărât să o sune, să-şi ceară iertare şi să-i povestească planurile sale: nico, în caz că îţi iei şi tu adio de la mine o să-ţi cumpăr jucării… cadou de adio. Am trecut cu greu de cererile în căsătorie. Abia acum a priceput că nu se poate. La engleză nu stăm bine deloc; ştie numai să zică primele zece cifre. Are prea multă energie şi nu se poate concentra pe un anume ceva. Ba chiar voi face jurnalul piciului: 30 de zile pentru a o lua razna… Acum fug de la taste, ne aşteaptă parcul.

Leave a Reply

