leagăne pentru copii

Dacă mi-ar fi spus cineva că o să ajung şi în stadiul ăsta, zău că i-aş fi râs în nas. Aşa ajungi să o vezi pe Bianca cu doi pici de mână mergând pe colo şi pe colo. Testându-şi răbdarea. Şi sunt forte răbdătoare, nu râdeţi, nici eu nu ştiam. Mereu am numit răbdarea mioapă. Uite bd … aduce a pereche de ochelari. Şi fiindcă eu am hipermetropie, am zis că mi-e opusă. Aşa mă vezi pe mine acum patru zile făcând o scurtă pauză, vizitându-mi rudele la munte. Şi de la rude niciodată nu pleci cu mâna goală. Cum e când pleci cu un pici de opt ani? Cum să fie. Cu mai multă grijă, şi dacă nu eşti în stare să ai grijă nici de tine, ce faci? Îi zici piciului: vezi să ai tu grijă de mine! Şi piciul o ia de bună şi e atent la toate, nu mă scapă din ochi şi ţine scai de fusta mea. Şi e amuzant. Noroc că nu-mi mai fac beţivanii serenade-n tren ca la dus. Singurul care ne ţine companie e un pui creol de nouă ani care ne întreabă cuvinte în engleză timp de o oră şi ne arată că ştie să numere în spaniolă până la 10. Ajungem aproape cu bine. Se închisese drumul, nu circulau maşini, iar jumătate de km, pe tocuri, cu bagaje, am mers pe jos. Evident m-am descălţat şi mi-am nenorocit tălpile pe asfalt încins. Ajunşi acasă care-i primul lucru pe care-l vrea copilul? Vrea să se dea în leagăne! Şi leagnele nu mai sunt ca pe timpuri. Acum sunt faine. Şi am găsit aici, dacă vrei să-i faci o bucurie piciului tău şi stai la casă, leagăne pentru copii mişto rău de tot. În curte-s numai bune, repet leagăne copii.

Acum să aveţi o zi frumoasă, după ce-şi face socotelile, iar mergem în parc.

One thought on “leagăne pentru copii

Leave a Reply

