îţi aminteşti?

Nu-mi încăpeam în piele de fericire. Smulgeam stelele şi realizam că n-am ce face cu ele. Steaua-i frumoasă de la depărtare. Odată ce-o cunoşti îşi pierde frumuseţea. El mă lua-n braţe şi-mi spunea “să zburăm spre nori”. Dar aripile, aripile nu erau din ceară, aripile nici nu existau. Şi n-aveam încredere. Totuşi voiam să zbor. Sofia ar fi rezolvat-o. Mi-ar fi dat un şut în dos şi-aş fi înaintat câţiva metri. Mi-ar fi spus că un bărbat pentru a mă cuceri trebuie să-mi ofere inele, cercei fiindcă o femeie fără accesorii pare ştearsă .  Dar nu, în Sofia este despre urâtul care, chipurile, se reflectă asupra existenţei mele “semnificative”. Mi-am muşcat buzele subţiri, nesenzuale, i-am sărutat creşetetul şi-am simţit furnicăturile de rigoare. Îl voiam numai pentru mine. Era numai al meu. Nu vedeam asta. Eram orbită de iubire. De iubirea din care au ieşit alţii. De iubirea care, din cărţile mai marilor, era o minciună frumoasă în care interveneau toţi. Când mi-am încleştat mâna într-a lui şi mi-a zâmbt tâmp, am ştiut. Am ştiut că sunt gata. Ca prin minune oraşul ăsta de provincie dispăruse, gândurile se împrăştiaseră şi amestecaseră cu praf şi scrum. Mă ţinea strâns, n-am mai căzut. Am ajuns pe Calea Laptelui şi de atunci tot aruncăm cu vise în dumnezei.

 

3 thoughts on “îţi aminteşti?

  1. Îmi amintesc altceva, să nu se supere n i m e n i !
    Îţi dau aripile mele, să nu mai cazi. Să zicem că e pentru o noapte în care am fost salvat. Nu port haine de firmă dar port o cămaşă scumpă şi la buzunarul de la piept ţin întotdeauna un ac cu urechi. E rău când nu mai ai aripi, e şi mai rău când nu le mai ai deloc.
    TREBUIE CĂ ŞI FEMEIA ESTE UN ÎNGER PĂZITOR ŞI TREBUIE SĂ ACCEPTĂM ACEASTĂ ARMONIE.

    Şi două bancuri:

    -Pe Raif îl sună un general (cu stele):
    -Raif, în agenda mea figurezi că la ora asta trebuia să fii deja la locul stabilit!!!
    -Şi nu puteţi s-o schimbaţi?
    -Ce să schimb?
    -AGENDA! (“Sunt deja-demult la locul stabilit şi nu e nimeni aici!!!”)
    -Îgâh…

    Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii sună la MI6:
    -Bună ziua, a născut Prinţesa Kate?
    -Nu ştim încă Doamnă, James Bond este plecat în vacanţă în Scoţia.
    -Anthony ce zice?
    -Hepi Bărzî-Dei, Mem! În engleză se zice la fel!
    -J! Raif, cinci zile libere!
    -Thank you Mam, God save the Queen, God bless the Queen!
    (-Să treci pe la noi!
    -I will!)

    SEARĂ FRUMOASĂ!
    hAVE a five night BIANCA&Co.!

    P.S.: O.N.M.-T.Z.C. J

Leave a Reply

