de ce pe bizcaf.ro?

Nu ştiu dacă voi vă amintiţi de vremurile când părinţii noştri în căutarea unui posibil loc de muncă încercuiau anunţuri din ziare până-i apuca noaptea. Parcă-i vie imaginea cu tata, stând la masa asta de la care tastez astăzi, din bucătărie, cu mâna dusă uşor la tâmplă pierdut în câteva anunţuri şi salvându-şi numere de telefon. Mai apoi, crescută, verile, i-am călcat pe urme, cumpăram ziarele fix pentru mica publicitate şi mai strângeam un ban de ici, de colo. Oricum, între timp ştiţi că m-am convins, munca nu e pentru mine, adică am ajuns la părerea că dacă fac ce nu îmi place mai bine mor de foame. Şi totuşi n-o duc rău căci am puţin din linia norocului în palma stângă. Astăzi am găsit un site (de anunţuri gratuite) unde toate astea se pot da uitării.  Un site care te ajută să economiseşti timpul până la chioşcul cu ziare cât şi banii aruncaţi aproape aiurea. (Nu am fost niciodată pro gagici care nu-şi permit bani de mai mult material şi se arată aşa cum au fost lăsate de la natură pe primele pagini, dacă e să-mi iau ceva tipărit înclin spre reviste de sănătate ori cultură; însă acum… internetul ne pune la picioare toate informaţiile de care avem nevoie, iar revistele se pot citi aici în online… o ducem bine, zău) Revenind la oile noastre, cum se zice… adică la bizcaf.ro . Ce e fantastic la site-ul ăsta? Uşurează munca căutătorului cât şi a aceluia care are o ofertă de arătat lumii. Să vă povestesc: Dacă am nevoie de un loc de muncă (caut repede anunţuri locuri de muncă), sau de un apartament…or fie şi de chirie…am găsit unde să caut, uşor, sigur. Bizcaf nu numai că mă lasă să caut în judeţul în care locuiesc dar îmi şi arată cele mai ieftine preţuri, se gândeşte la buzunarul meu. Mi s-a dus naibii maşina? Nu-mi permit una nouă? Ei…găsesc una la mâna a doua, la fel şi cu telefonul mobil. Să mă pun şi în postura în care am de oferit ceva… fără să fie nevoie să-mi creez un cont de utilizator îmi pot pune anunţul gratuit. Accesez rapid anunţuri Bucureşti (dacă asta îmi e zona de interes) şi am ajuns la ceea ce aveam nevoie. Sunt doar la un click distanţă. Şi toate cele rămân în cutia cu amintiri.

E super, nu? Eu am ajuns să mă folosesc de acest site. Vi-l recomand şi vouă.  Spor şi toate cele!

2 thoughts on “de ce pe bizcaf.ro?

Leave a Reply

