vrei să ne jucăm? V

Test 5

Testul următor trebuie să îl rezolvaţi neapărat până la sfârşit pentru a funcţiona.
V-aţi întrebat vreodată dacă spiritul dv este normal sau dacă este diferit? Dacă veţi rezolva acest test veţi găsi răspunsul.
Rezolvaţi adunările propuse mai jos cît de repede puteţi, dar nu săriţi nici una.

Nu sunteţi obligat să notaţi răspunsurile.

Veţi fi uimit de rezultat!

Cât fac:

15+6

3+56

89+2

12+53

75+26

25+52

63+32

123+5

REPEDE ! GÂNDIŢI-VĂ LA O CULOARE !

Coborâţi.

Coborâţi.

Coborâţi.

V-aţi gândit la roşu, nu-i aşa ?

REPEDE ! GÂNDIŢI-VĂ LA O UNEALTĂ ŞI LA O CULOARE.

Coborâţi.

Coborâţi.

Coborâţi.

V-AŢI GÂNDIT LA UN CIOCAN ROŞU NU E AŞA ?

Dacă nu e cazul, faceţi parte din acele 2% din populaţie al căror spirit este destul de diferit pentru a se putea gândi la altceva.

98% din populaţie va răspunde < ciocan roşu > în urma acestui exerciţiu. Interesant, nu ?

 

38 thoughts on “vrei să ne jucăm? V

      1. Uite, na, să nu mai chinui doar tu lumea cu teste încuietoare, una de-acum 10 secunde dintr-un film de pe Universal. Tatăl și fiul au un accident cu mașina. Vin două ambulanțe care îi duc pe cei doi, la două spitale diferite. Fiul intră în operație. Doctorul intră în sală dar iese repede și spune : „Nu îl pot opera pe tânărul acesta. E fiul meu”
        Cum e asta posibil ?

  1. Mi-am amintit şi eu una. Lordul John pleacă într-o vacanţă departe de casă şi îi spune valetului să fie foarte atent că trebuie să primească o scrisoare foarte importantă, să o ia şi să o ducă domnului Richard. Lordul ajunge la destinaţie, îşi aminteşte că a schimbat locul în care ţinea cheia de la cutia poştală şi îi scrie valetului o scrisoare în care îi spune unde o găseşte. Valetul nu duce scrisoarea domnului Richard, este concediat dar după câteva zile lordul constată că a făcut o mare greşeală şi îl angajează din nou.
    Care era greşeala?

    Asta e de clasa pregătitoare 😀

      1. Ok, dar te rog să mă laşi să scriu exact cum am primit eu răspunsul la problema asta, tare mişto (nu că e scrisă de mine… 😀 ) Cred că eram în vacanţa de după BAC şi prin scrisori comunicam deci… îţi imaginezi cât am aşteptat 😀

        “păi tu copilă, lordu’ era plecat de acasă, mama lui de lord. Da? Şi îşi aminteşte că prostu de valet nu ştie unde-i cheia de la poştă ca să poată lua scrisoarea aia importantă. Da? Şi îi scrie o scrisoare în care îi spune unde-i cheia. Da? Dar prostu de lord nu s-a gândit că şi scrisoarea lui tot în cutia poştală ajunge. Da? Şi l-a dat pe valet afară dar după câteva zile şi-a dat seama că prostul era el şi l-a angajat iar. Da?” 😀 😀
        Nu m-am putut abţine să dau răspunsul simplu, trebuia să scriu aşa cum am primit eu acum 100 de ani 😀

    1. Sună logic :)), dar şi posbilitatea de a ajunge scrisoarea după întoarcerea lordului acasă pare valabilă. Fiindcă un sfat bun e acela de a nu te încrede în serviciile poştei :))

Leave a Reply

