E prea cald

E prea cald. Prea cald, vă spun. Nu pot să dorm. Degeaba citesc pe colo şi pe colo sfaturi de cum să ai somnul liniştit fiindcă nu pot şi nu pot pe căldura asta, oricât de cald ar fi afară eu am păturica mea şi dacă nu o pot trage peste cap să-mi feresc visele de lume tot procesul devine inutil. Acum mă mănâncă pielea, îmi scarpin scalpul şi-am decis să-mi fac curat în şifonier. După care poate ies niţel afară să mă răcoresc şi să mă las îmbrăţişată de păturica mea. Să vă zic şi vouă: dacă-ţi masezi vârful mijlociului apăsat te ia somnul mai repede (are treabă cu circulaţia sângelui în zona cu pricina) – e testată treaba pe mama şi merge, apoi masatul tălpilor …Apoi ceaiurile: tei, muşeţel, sunătoare; Să nu fie pic de lumină în jur, să fie linişte deplină. Apropo: ştiai că 8h durează efectul cofeinei? Eu nu ştiam asta până acum.

Nu ştiu de ce am început postul ăsta. Nici când să-l termin. A, aşa-i că viaţa e o poveste? Trebuie să fie o poveste, nu?

 

3 thoughts on “E prea cald

    1. ei, n-am, sunt conştientă :P.
      trebuie să trăim într-o povese findcă deşi îmi plac romanele fără fnaluri fericite, care mă uimesc, în viaţă nu trebuie să fie aşa… dacă nu e final fericit nu e gata povestea

Leave a Reply

