1-0 pentru Bianca

Părinţii mei refuză să bea ceai din ierburile mele miraculoase, se strâmbă când îi rog. Zău că nu ştiu ce-i cu ei. Şi refuză să-mi mănânce mâncarea. Adică suntem fiecare cu ce-l doare. Eu bine merci îmi văd de sănătatea mea şi ei de a lor. Şi m-am gândit ce m-am gândit până m-a lovit gândul cel bun. Ce-i vine-n minte Biancăi într-o seară plăcută de toamnă? Să facă o prăjitură. Dar nu aveam decât jumătate de lămâie, ceva fructe, nu tu creme nu tu nimic… abia un praf de copt, un plic de zahăr pudră cu aromă de vanilie şi o esenţă de vanilie, în schimb tărâţe şi ovăz (pregătită pentru micul dejun). Aşa că bag o cană de ovăz, o cană de tărâţe de gâu, două căni de făină, o cană de zahăr brun, un pachet de Unirea, esenţa de vanilie, trei ouă, 8 linguri de apă. Amestec totul. Şi bag la cuptor. Între timp călesc cinci mere tăiate simetric (şi nu date pe răzătoare) amestecate cu zahăr pudră cu aromă de vanilie, zeama de la lămâia rămasă şi scorţişoară. Pun peste ce-i în tavă, cu zece minute înainte să-mi scot prăjitura şi aştept. Aştept. Şi na, să încerci aşa ce-ţi trece prin cap nu prea dă bine. Uşor emoţionată scot, aştept, şi nu mă mai satur. Şi nici ai mei. Tata deja e la a treia porţie. Hahaha. 1-0 pentru Bianca contra părinţi (chiar dacă mama a luat pistolul cu apă şi mi-a făcut-o în dimineaţa asta, m-am revanşat acum câteva ore, deci tot eu conduc) 

21 thoughts on “1-0 pentru Bianca

  1. Măi, că refuză să îţi bea ceaiurile e de-nţeles. Cine ştie cu ce fierturi şi alambicuri complicate te-au văzut bieţii oameni umblând. Dar să spui senină că refuză să mănânce din ceea ce găteşti, apăi măi, fată asta e un pic mai greu de – hai să spun, digerat (să fiu în temă). C-am stat şi m-am gândit şi-am identificat destule posibile explicaţii pentru care lucrul ăsta s-ar întâmpla şi, crede-mă Bianca, nici una nu îţi este favorabilă. 😆

    1. Oho se vede clar că zic despre partea sănătoasă. Se ling pe deşte la dulciuri şi ciorbe :P(cam atât pupă de la mine ).Numai că lor le place tot ce-i prăjit. Eu nu mănânc prăjit. Adică aş mânca cartofi nature zi de zi. Lor nu le plac cerealele naturale. Le place carnea pe care eu o evit, rar de tot mănânc carne de pui numai şi numai dacă mi se aduce puiul de la ţară. Le plac mezelurile şi eu nu mă ating de aşa ceva. Câştig de multe ori. Şi ierburile mele sunt plante medicinale culese de pe câmp, ierburi pe care le culegea şi bunica şi din care îşi făcea şi ea ceai. Ierburi bune tare.
      Oricum până plec iar, îi dezvăţ eu de toate astea. 😀

      1. Deci tu gătești cereale naturale și cartofi natur ? 😯 Și ce alte chestii complicate mai știi tu, minune, să faci ? 😈
        Sper că știi de glumă. Oricum, mi-am propus ca vinerea să fac un soi de review al postărilor de peste săptămână care m-au „impresionat” și deja te-am încondeiat acolo. 😆 :mrgreen:

      2. Asta așa e. Dar uite, na acum te urmăresc. Dar, dacă tu zici că-i mai bine, promit solemn să nu citesc postările cu rețete sănătoase ! Fiindcă din punctul ăsta de vedere, zău că sunt needucabil !

      3. Măi, nu sunt cel mai nechibzuit dintre oameni. Sigur că evit și eu o grămadă de chestii despre care nu trebuie să fii vreun academician ca să realizezi că nu îți fac deloc bine. Dar mă cam deranjează habotnicia și înversunarea unora în a-ți băga pe gât tot felul de chestii la limita comestibilului, cu un gust infect dar taaaaaare, taaaare sănătoase. Că uite, numai ce citeam ieri că, după ce că nenorocitul ăla de broccolli e cum e, au ajuns unii la concluzia că nu trebuie să îl mănânci fiert că nu are niciun efect. Cică tre să-l ronță i fix așa cum e, de parcă mamei i s-a spus la naștere în loc de „Doamnă, aveți un băiat.”, „Doamnă, ați născut un bivol.”

  2. Dacă știi să faci un desert așa delicios, înseamnă că ești chiar pricepută la bucătărie. Un bărbat apreciază foarte mult această calitate, din ce în ce mai rară. Rămâne doar să cultivi încrederea părinților tăi.

    1. Nu-i din ce în ce mai rară :P. Adică eu tot dau peste oameni cu care schimb idei în privinţa dulciurilor, cu care fac schimb de reţete :P. Nu ştiu de ce credeţi voi că femeia secolului 21 nu mai găteşte 😛

Leave a Reply

