cum să…

Evrika! Mi-am amintit cum adormeam la comandă înainte. Iar am adormit greu astă noapte. Iată reţeta. Din seara asta iar mă folosesc de ea:

Ingrediente:

Critica raţiunii pure;

O doză mică de oboseală;

Un ceai după gusturile fiecăruia, eu înclin către sunătoare (că dacă te enervezi puţin trece şi asta)

Mod de preparare

Se ia Critica raţiunii pure a lui Kant (de preferat seara), se stă frumos în pat, se citesc două pagini şi apoi gata, adormi buştean. Nu mai ai nevoie de nimic.

Kant_o_78521

Timp: cam cinci minute

* Partea proastă e că acolo împrumutasem cartea de la bibliotecă, dar e clar că trebuie să mi-o  cumpăr, na, e pentru sănătate.

14 thoughts on “cum să…

      1. Nici pe mine nu mă adoarme lectura, mă adoarme doar Kant :D. Nu pot să-l accept. Din anul întâi am ceva cu el. Poate fiindcă la noi se face prea mult Kant, cine ştie. 😀

  1. Ha, ha! Bună rețetă! După o zi obositoare, numai să citești coperta ”Criticii rațiunii pure” și te-apucă somnul instantaneu! Într-o vreme când mă ”delectam” cu insomnii enervante, cineva m-a sfătuit să citesc…povești. Am regăsit cu plăcere poveștile copilăriei și… au avut efect!

    Seara bună! 🙂

    1. Eu ascultam teatru radiofonic într-o perioadă 😀 Mergea şi asta. Uite că-mi amintesc şi alte reţete, hehe :D. Şi da, de trei zile înainte de somn am luat Marile speranţe la recitire :D… Nu-i rău deloc, dar nu mă fac să dorm.

Leave a Reply

