cât despre Goethe

Pe Goethe nu l-am citit în întregime. Am dat nas în nas cu operele lui prin liceu. Pe atunci eram suficient de mândră de mine crezând că am priceput destule. Mi-era suficient ca să mă atragă că e neamț și are o vedere bună asupra lucrurilor. Nu-mi sună rău să-l recitesc curând. E chestia aia.. azi citești o carte, bun, o pricepi cumva, mâine dacă o recitești o pricepi în alt fel. Eu așa zic că merge treaba, nu știu voi. De aici și lista de lectură întocmită de Marin (pentru început cuprinde englezi) și conține în mare cărți deja citite. Numai că am plănuit să le recitim și discutăm, vor urma și posturi pe blog legate de asta. Revenind:

Recenzie: aici și download: Goethe – Faust pdf

Recenzie aici și pdf Goethe-Suferintele-Tanarului-Werther

Promit că odată ce înaintez cu lectura operelor sale revin asupra lui.

Leave a Reply

