știți de BlahTherapy? :D

Azi mi-am băgat nasul pe blahtherapy. Nu știam până acum de existența lui. Bestial, zău. Nu ți se pare amuzant să-ți povestești întregul trai unui necunoscut? De care să nu mai auzi niciodată. Și nici el de tine? 😀 M-am jucat până am obosit. Așa, să vă povestesc despre; Ai nevoie de un sfat, ai ceva care te apasă, hop intri acolo și îți zici oful, lumea te primește cu brațele deschise. Și nu e neapărată nevoie să pozezi drept victimă, eu am o mândrie anume chiar dacă mi-s sub anonimat și mă apuc să iau rol de sfătuitor :D. Aproape totul este gratuit. Asta dacă nu apelezi la terapeut. Ca să-i ceri lui sfaturi dai 25$. De mai multe convinge-te singur/ă :D!

Leave a Reply

