lasă-mi nene cerul negru!

Brrr mi-au înghețat oasele. Ei, asta da! Mi-era dor și mi-a trecut. Totuși nu mi-a ajuns. Cică de săptămâna viitoare se încălzește. Păi se poate? Eram gata-gata să fac rocadă-n șifonier, să scot la iveală hainele groase. Pfffff mă înveți cu ceva… mă atașez, nu-i în regulă să mi se ia vremea asta de sub nas, nu știu să aștept și mor de nerăbdare. Așa că dragă nene care îți ai culcușul printre nori fă bine și lasă-i pe ăștia negri deasupra noastră, că mie-mi place ploaia … e ca o spovedanie, și lasă-mi frigul că-mi place să port mai mult material. Îmi plac și oamenii zilele astea, par să se iubească mai mult încălzindu-se unii cu alții. Și abia aștept să mă înconjor de nuditate. Așa ia naștere arta.

 

3 thoughts on “lasă-mi nene cerul negru!

Leave a Reply

