despre oameni….

Există fel și fel. În compania unora chiar ai o stare mișto de tot și vrei ca timpul să stea-n loc. Aia e, rămâi cu voința. Dar sunt unii răutăcioși tare, pe care nu-ți doresc să-i ai în preajmă. Ți-ar lua toată voia bună dacă ar avea ocazia, dacă tu nu te-ai ține așa… nepăsătoare. Mai sunt unii care mi-au atras atenția astăzi. Merge omul liniștit admirând cerul, sperând la viitoarea ploaie, bucurându-se în sinea lui și în a altora de zilele astea răcoroase, de soarele obosit care-și ia tălpășița curând… și tot așa. Când primește un telefon. Să vezi dialog:

–  unde ești?

– în fața unei căruțe?!

– nu, nu… adică unde ești? pe unde?

– acum în spatele ei, m-a depășit!

Păi cum vine asta nene? Evident voia să știe cât mai am până ajung la destinație, numai că așa se pun întrebările? Aceeași persoană mi-a spus o dată, de două ori, de trei, de mai multe… până mi s-a luat mie:

– dă-mi și mie aia

– ce-i aia?

– aia!

– păi care aia, de unde iau aia?

– aia e acolo, vezi acolo în bibliotecă

– care bibliotecă? că-s două

– vezi mă acolo…

Și pricepeți mai departe. Cum poți să fii așa? Pe bune, nu te scoți din minți tu pe tine ca om sau ca ce ești tu? Nu ți se ia și ție de cât li s-a luat altora, să tot primești critici și toate cele? Nuuuu??!! Zău că ar trebui.

 

* Bonus:

eatingcoloesforhealth facepalme

One thought on “despre oameni….

  1. Un individ se întâlneşte cu mine, că cu altcineva nu, că altcineva în ziua aia nu putea să fie în locul meu. 🙂 În fine… Un dialog din zile ca astea…


    -Bună ziua, cum ajung la oficiul poştal?
    -(“Cu dricu’, după ce daţi colţul. E după colţ! Dar chiar dacă eu am avut o zi proastă, omu’ nu este vinovat. Să încerc să-i explic, să nu fiu rău…” Mergeţi prin piaţă…
    -Mulţumesc, dar nu fac piaţa!
    -ATUNCI O TĂIAŢI!
    -De unde ştiţi?
    -E BINE SĂ FII CA MINE DAR E RĂU SĂ CREZI CĂ POŢI SĂ FII LA FEL DE DEOSEBIT!
    -!? Şi dumneavostră cum sunteţi?
    -O R I G I N A L ! Mai am să mă ude furtunu’ cu apă! (ceea ce s-a şi întâmplat, am avut gura aurită, că alt metal nu există în expresie 🙂

Leave a Reply

