ca de toamnă

seeeepteeembriiiieeeee

Septembrie lovește cu o duminică plăcută. Am fost hărnicuță tare. Mi-a ieșit faza cu 8. Deci la 8 jumate m-am apucat de băgat plăcinta cu mere la cuptor. Și-n casă miroase a toamnă. Și e așa… ca pe vremuri. Mi-ar plăcea ca fiecare zi să fie prima din septembrie. Nu-mi amintesc un 1 septembrie trist. Întotdeauna m-a prins în toane bune, ușor grăbită (dar graba deja e peste tot, nu-i panică; pur și simplu sunt nerăbdătoare să ajun în punctul C. Adică știm că de la A se ajunge la B și abia cu chiu cu vai dai peste C. Dar eu aș sări peste B. Fără să-mi dau seama aș da nas în nas cu A, aș face un salt de acrobat, care nu mi-ar ieși, m-aș împiedica puțin, mi-aș scrânti o gleznă, un ceva – cred că se rup direct la cât le-am nenorocit pe amândouă în timp- și gata, nițel obosită nu m-aș vedea de zâmbet și mi-aș odihni oasele obosite. Dar până la C, vedeți voi… e cale. Se zice că drumul e cel mai frumos, rătăcitul aiurea, abaterea de la drum. Numai că mie… cumva mi s-a luat. Îmi surâde scurtătura, numai că nu-i chip de scurtătură pe aici. Și nu e dificil, doar că na… Parcă nu se întâmplă nimic. Nimic din ce mă așteptam în („Băi, e ceva-n mine care caută să exploreze. Să cunoască. Să vadă. Să nu se simtă legat/ă de mâini şi de picioare.”) scrisoarea netrimisă

Toate la timpul lor îmi zic. Și iarăși sare graba: – cââââând e timpul lor? mai repede, mai repede! Și i-o tai cu:  – răbdare!; – ce-i răbdarea? nu se lasă. )

4 thoughts on “ca de toamnă

  1. Ce ți-e și cu destinațiile astea! Dacă nu ești atent poți ajunge din punctul A… tot în A! Sau din septembrie direct în iarnă, dacă vremea nu ține calea normală.

  2. Ca şi cum nu îmi eram suficient eu cu dilemele mele, mai adaugi şi tu una, acum în debut de toamnă. De ce aproape toată lumea spune “oasele obosite” când de fapt cei care obosesc sunt muşchii ? 🙄

Leave a Reply

