despre flori și toate cele

V-am spus? Nu v-am spus. Or nu mai știu. Dar nu asta contează. Mie îmi plac florile, îmi plac în halul în care ajung să le păstrez așa, ofilite. Au colțișorul lor. Nu mă omor după florile roșii totuși. Nu știu dacă fiindcă încă nu cred în iubirea aia de trântește cu tine de toți pereții, te face să nu mai ai somn și etc (fiindcă n-am dat nas în nas); Dar pur și simplu… mă uit într-un fel care parcă strigă de la o poștă: nu te vreaaauuu, nu ești pentru mine. Se pare că ele mă plac. Sau că oamenii nu știu mare lucru despre mine. Nu sunt mofturoasă, afișez un zâmbet larg, mă bucură orice cadou. Cât despre florile galbene… mie-mi exprimă o doză prea mare de veselie pentru care nu mă văd pregătită toamna, îmi plac numai primăvara. Florile albe, însă, îmi sunt preferate. Poate fiindcă favorita mea e regina nopții? Dar clar: ALBĂ. De când n-am mai mers la țară, uite ce visez noaptea:… grădina plină de regina nopții,  fânul ud, lună palidă… Și mi-e dor. Eh, trece repede, asta dacă nu-i la fixe. Aici nu vorbesc numai despre flori în ghiveci, deși pe alea le apreciez cel mai mult. Nu zic nu buchetelor 😀 asta fiindcă întotdeauna am considerat că există și un eu mort în mine, deci florile moarte fix lui îi vin, eu-l care nu își permite să fie fiindcă plătește pentru păcatele altora. Și așa, căutând să-mi îmbogățesc camera … am dat peste o florărie faină(care-mi trimite poze cu ceea ce vreau să cumpăr, și bagă mâna-n foc că așa-mi va arăta buchetul/ un alt atu al cumpărăturilor online). Ce mi-a atras atenția? Campania „Salvezi natura cu fiecare comandă la Floria”. La fiecare 100 buchete vândute florăria plantează câte un copac în București. Nu că sună bine? 😀 Livrarea este gratuită în toate cele 40 de orașe în care florăria are parteneri. Până una alta nu strică să aruncați un ochi! Have fun!

flori online de la Floria
flori online de la Floria
8 thoughts on “despre flori și toate cele

  1. Mie îmi plac florile albastre. Poate fiindcă-s şi-un pic mai rare şi doar la modul la care florile plac unui bărbat, că zău de am ceva efeminat în mine. Văd că n-ai pomenit nimic de ele şi asta mi se pare ok. Abia rămân mai multe pentru mine. 😈

      1. Alea roz şi alea violet să le ţii tu pe toate. Eu am spus doar albastre, daaaa ??? 👿 Care nu sunt “alte cele” că de m-apuc io să-ţi desfiinţez mândreţea de “alb” (btw, asta nu e considerată nonculoare ? :roll:) rămâi doar cu gălbejiturile. Care, din ce ştiu eu, semnifică gelozia.

Leave a Reply

