cu și despre pantofi

Și acum subiectul după care orice femeie se omoară: pantofii. Ce, cum, unde, cât? Nu știu dacă v-am mai spus, dar nu e nevoie să văd fața unui om ca să-mi dau seama de cum arată. Este suficient să-i privesc pantoful  (brusc știu atât forma feței cât și a nasului). Apoi, dacă-i privesc fața și nu se comformează pantofului știu că sunt or primiți, împrumutați și tot așa. Cum? Fără să-și dea seama oamenii își aleg pantoful în funcție de forma feței. De unde? Ei bine, asta este o recomandare, v-am zis că-s în culme culmilor când vine vorba de cumpărături online fiindcă îmi vine să-mi dau palme dacă merg după haine și toate cele, dacă probez ceea ce au mai probat și alții, dacă nu găsesc din prima ceea ce vreau. Recent am aflat și de pepper și atrag atenția asupra sexului opus mie, fiindcă înainte să mă uit la fața unui tip mă uit la încălțăminte, la modul în care pășește (mă scoate din sărite pasul apăsat, nervos) apoi la ceea ce spune și abia apoi îi analizez trăsăturile. Așadar încălțămintea ideală pentru un ins ar trebui să fie cât mai simplă și să dea un aer cât mai elegant, iată și câteva sugestii: pantofi barbati eleganti. Dar nu ne oprim aici, avem și pantofi barbati casual.

incaltaminte barbati

Admirați cu încredere, iar dacă vă place achiziționați.  Acum vă voi relata pe scurt istoria pantofului: În preistorie încălțările omului erau folosite pentru drumuri obositoare, grele, spre găsirea hranei. Se făceau din piele de animal tăbăcite cu unelte din piatră. Nu foarte estetice, având o formă ovală , cu laturile ușor ridicate. Se legau cu fâșii de piele, iar zona călcâiului se acoperea cu legături împletite de iarbă, iarna în zona călcâiului se adăuga o blană însă legăturile rămâneau aceleași. În antichitate, exista încălțăminte pentru fiecare categorie socială, diversificată. Culorile variau ca și înălțimea. Femeile purtau încălțăminte elegantă, bogată în accesorii. În Asia încălțămintea tradițională era diversificată. Cea mai cunoscută încălțăminte este Geta: talpa pantofilor era din lemn, sprijinită pe doua sipci ( numite ha variau de la 4 cm la 10 cm )orizontale tot din lemn. În Anglia secolului al XV-lea apar poulaines – pantofii  cu vârf  lung & ascuțit -. Acum suntem niște norocoși! Ne bucurăm de n feluri de pantofi pentru orice tip de activitate. Pantofii ne trădează personalitatea deși în fața oglinzii, când ne fandosim, ei sunt cei mai neglijați. Cu toate astea pantofii spun cele mai frumoase povești.

2 thoughts on “cu și despre pantofi

Leave a Reply

