bianca la un click distanță

Băgându-mi nasul pe ici, pe colo, astăzi am dat de un site cu acesorii de bucătărie, raiul oricărei gospodine. M-a încântat în primul rând varietatea produselor, am găsit chiar și ce nu m-aș fi gândit că îmi trebuie la un preț mai mult decât accesibil. Ba chiar, dacă te trezești în ziua cutare total neispirat/ă în librărie dai peste cărți de bucate :D. Atunci când o iei din loc în casă nouă, mereu alta, te apucă dorul de cumpărături, și eu cum sunt comodă… (nu-mi place să prind cozi, de fapt la cumpărături ies doar când se golește frigiderul și atunci doar  în piață și după miroase) fac din cumpărături un soi de joc, aici în online. Mi se pare mult mai eficient, plus că poți compara prețurile mult mai repede, mult mai ușor (decât să mă vezi cum intru în piață, dau o tură cap-coadă, analizez tot și abia atunci revin să și achiziționez), și faptul că-ți vin direct acasă și nu te lupți tu cu ele, o mână de om, e super. Nu știu ce vă lipsește vouă din bucătărie dar eu visez ( pe lângă faptul că mă sună un număr gen 603 și apoi apare acolo:  The Rolling Stones :)) -îți stă inima în loc, dar apoi o voce bărbătească  și deloc a lui Mick Jagger, mă întreabă dacă vreau să merg la Sibiu) la un blender KitchenAid, și când îl voi avea… :D, oho, cine mă mai scoate din încăperea miraculoasă în care încerc orice-mi trece prin cap? 

Acum revin la bagaje și mă mai relaxez puțin prin magazinele online, întotdeauna m-au încântat reducerile, mai mult reducerile decât lucrul în sine, iar când e vremea reducerilor nu-mi mai încap în piele de fericire ( mi se dilatează pupilele, nu mai am stare, somn, și fac ceea ce-mi iese cel mai bine: compar). Nu știu voi, dar eu voi avea o duminică extraordinară.

14 thoughts on “bianca la un click distanță

      1. La scara macro la fel se intampla cu toti care ajung undeva prin munca unora care se multumesc cu putin.
        Pentru tine poate sa nu insemne mare lucru, doua randuri acolo. Si la fel ca tine multi altii fac acelasi lucru. PR-ul site-ului creste exponential si orice oricare reclama cat de mica ii aduce un castig mare.
        Tu nu vei beneficia decat de cei 10 lei castigati.

  1. Am ceva ceea ce la nivel macro inseamna ca cineva castiga prin munca unora ce se multumesc cu putin. La fel ca si tine procedeaza si multi altii. Site-ul acela castiga incredibil de mult in PR. O reclama acolo vor insemna bani multi pentru detinatorul site-ului. De tine nu isi va mai aminti nimeni. Vei ramane cu cei 8 sau 10 lei pe care eventual ii poti castiga… Judeca si singura 🙂

    1. Nu atât de puțin. Cine acceptă? Dar gândește-te așa: sunt zile în care n-am zece lei să-mi iau pâine și mâncare, de ce să nu scriu trei rânduri să am ce pune pe masă? Ca studentă sunt pe banii părinților, așa vin, așa se duc. Câțiva de colo, câțiva de colo și ajung să am de cheltuială :). Și nu e vorba că mă mulțumesc cu puțin. Dar cum spui tu, nu se dau mulți dar se dau, și dacă nu accept eu sunt ceilalți care acceptă și mai puțin. Deci judecă tu 😀

      1. Sigur Bianca, este justificata atitudinea ta.
        Dar atunci cand negociezi suma gandeste-te ca timpul costa bani si castigul lor este cu mult mai mare peste ce ti se ofera tie 🙂

      2. Știu asta :D. Dar de ce ar accepta ei suma impusă de mine când alții au bloguri și mai citite și mai bine indexate în nea gogu și acceptă o sumă mult mai mică? 🙂 Schimbarea de acolo trebuie să înceapă.

      3. Uite sa-ti explic. Si poti sterge comentariile astea.
        Imagineaza-ti ca esti unul din cei 200 care scriu un advertorial pentru un site. Castiga banii pusi in joc cel cu site-ul cu PR-ul cel mai mare si are cel mai mare trafic. Toti ceilalti primesc mai putin decat nimic sau deloc. Link-urile catre acel site raman inscrise in fiecare din posturi.Cateva sute de link-uri uitate prin site-uri inseamna cresterea PR-ului acelui site.
        Daca ai avea si tu inca 1000 de backlink-uri in plus la PR-ul tau 3, ai fi departe de tot.

      4. Ei, n-am de ce să le șterg. Ăsta e adevărul. Știu asta. 🙂 Dar am blogul ăsta cu pr3. și mai am unul pe blogspot cu pr3. Așa că vine de la unul atât de la celălalt atât se adună și nu e rău. E greu să ajungi la un pr mare, am ajuns la ăsta în 3 ani de când am blogurile :). Știu ce zici, dar ce pot să fac? 😛

  2. Să cumperi tigăi fără să le pipăi sau să le simți greutatea în mână e ca și cum te-ai însura fără să fi „prestat” anterior cu domnița în cauză : te trezești cu ea în casă pe veci dar nu știi dacă „ți-e bună”. 😉

Leave a Reply

