zău?!

cum era cu „munții noștri aur poartă/ noi cerșim din poartă-n poartă”?  să fim o țară de proști? sau doar ei ne cred proști? păi și dacă ne cred proști de data asta am făcut ceva. și totuși de ce nu a făcut nimeni nimic până acum? românul lasă totul pe ultimă sută de metri? de ce? așa guvern așa popor?

auzi, să vinzi tu pe nimica toată o comoară și să ne faci să nu mai iubim ploile (să nu mai recit eu cu intonație de fiecare dată „descântec de ploaie”??? nu taică, de ce să o ducem bine? ba mai mult hai s-o dăm din rău în mai rău. hai să ne prefacem că nu mai existăm, că oricum în scurt timp jocul devine realitate. și așa e suprapopulată planeta, ce naiba.

 

14 thoughts on “zău?!

  1. Adică ? Ce “am făcut de data asta” ? 🙄 Vezi-ţi de treabă, câinii latră, ursul trece. Sunt prea mari interesele, prea consistente şpăgile. 😉

    1. am visat astă noapte americanii care voiau toate resursele pentru ei și numai pentru ei
      mi se făleau în vis că ei au averi și merită să trăiască … iar noi nu. mi-au zis și de apă. că apa e a lor și să n-o consumăm inutil.

      1. 1. sunt canadieni (cel puţin RMGC fiindcă se pare că în spatele lor e un evreu) şi nu americani. Şi
        be) la vârsta ta visam altfel de chestii. Tiii … ce mă bucură să constat că avem un tineret responsabil …

      2. știu că sunt canadieni 😀
        dar eu pe americani i-am visat, ei stau în spatele tuturor.
        sau cel puțin așa mi-au zis în vis. vorbeau clar, răspicat, eu nu le-am zis nimic doar m-am strâmbat. dar data viitoare, văd ei!

  2. “Americanii-s de vină…… beep beeep să-i beep beep?” Nieee, aia-i numai în Hotel Cişmigiu, Bianca, dragă! În rest ei sunt oameni faini 😀 Să nu te lase ei să dormi liniştită, tztztzt

      1. nu cred ca Mick să știe românește, nici măcar nu era vocea lui… totuși era una bărbătească care m-a întrebat dacă merg la Sibiu și apoi am ajuns într-un metrou care arăta ca o caleașcă pe sub pământ și-am ajuns pe un munte care de fapt era cimitir și cu cât urcam mai mult cu atât dădeam de mormite :))
        asta-i nimic pe lângă zilele trecute când mă alergau țiganii unguri călare :))

      2. E clar, venea la mine la Sighii şi avea de gând să te ia cu el. 😉 Acu că Sibiul arată ca un cimitir, asta-i altă treabă 😀
        Te-ai uitat la meci de te alergau ungurii? 😀

Leave a Reply

