bianca și rochiile

Înainte eram adepta bocancilor, a blugilor și a tricourilor largi care să nu cumva să-mi evidențieze formele. În timp a apărut schimbarea, în timp adică după 17 ani. Și a fost una de i-a lăsat pe toți cu gura căscată. De la hainele mele negre, muzica zgomotoasă din căști, ghiozdanul mai mare decât mine pe care-mi mâzgălisem toate trupele heavy preferate, pirce-ul din buză la tocuri nici mari nici mici, la rochii cât mai simple și de culori închise, la geantă mică și drăguță nemâzgălită… la o față cât mai curată și negăurită (căci nu i-a luat mult să se astupe/ ba chiar acum mă întreb la ce ne trebuiesc găuri în plus, nu avem destule? ca femei vorbind) (ah, totuși sunt fericită că nu mi-am tatuat semnul păcii nicăieri/ aia-mi mai lipsea) Dar am rămas cu heavy metalul, pe ăsta nu mi-l ia nimeni. Deși înainte eram și ignorantă, nu acceptam altceva în afară de. Acum am adăugat country-ul, jazz-ul, baladele, clasica pentru serile mele cu mine și na, mai multe. Mama mi-a zis că e maturizare. Eu nu cred asta. Îmi place să fiu copil, să văd totul ca pe un joc, să privesc din afară, să-mi displacă regulile și să pun în pratică numai ce mi se pare mie că sporește veselia. Ei și-am trecut la rochii. Și mi-a luat mult să-mi găsesc rochii care să-mi și placă. Adică serios simplitatea nu mai e la tot pasul, cu cât ești mai împopoțănată cu atât mai stilată ar zice unii. Ei, eu sunt de altă părere. Cu cât ești mai simplă, cu atât dai mai bine, cu atât îți iese în evidență naturalețea și la urma urmei asta e tot ce contează. După naturalețe tânjim cu toții, după puritate. Și da, mi-e foarte greu să-mi găsesc rochii frumoase așa că atunci când mi se ia de alea pe care le am le modific la mașină. Nu știu de ce am început să povestesc despre mine, nici unde vreau să ajung, astea nu-s lucruri pe care să le fac în mod obișnuit, cele mai plicticoase discuții mi se pare astea când înșir aici vrute și nevrute despre ce am fost, ce-am ajuns, ce nu voi ajunge. În fine, dacă aveți timp și chef nu strică să aruncați un ochi la aceste rochii de seara

Până una alta numai bine!

3 thoughts on “bianca și rochiile

  1. Pingback: Cum poți folosi limba română pentru cunilingus | Hipertensiv

  2. Buna asta : ,, Cu cat esti mai simpla, cu atat mai bine! “. Multe fete/femei uita ca naturaletea-i cel mai ,, sofisticat” lucru sa zic asa. :* Felicitari pentru ce ai reusit sa shimbi, in bine desigur.

Leave a Reply

