anunț (nu matrimonial, deși înclină spre) :D

M-am trezit cu un zâmbet de mamă-mamă. Mi-am anulat drumeția, încă mă bântuie gândurile legate de viitoarea mea locuință. Să-mi așez oasele obosite în gară, unde-s cele mai frumoase despărțiri? Să-mi iau cortul la spinare și să mă instalez lângă lac? Ei, până una alta, rămâne să vedem, poate că totuși am un gram de noroc și acum doar exagerez, cine știe. Pentru orice eventualitate, cine stă-n chirie și-și caută colegă de apartament/ or cameră (că nu-i problemă, iau cortul și-l montez în mijlocul camerei, pentru intimitate) să nu ezite să-mi dea semne :D. Chiria să fie cât mai ieftină, by the way, că nu mă dau banii afară din casă :D. Ăsta ca un plan B. :D. Sunt serioasă, adică am nevoie de un loc pe bune, nu îmi plac musafirii (fac dezordine, uită să mai plece, etc), nu îmi place să fiu ținută de vorbă, gătesc și cică o fac bine, nu vor lipsi prăjiturile! 😀 Știu să râd la glume bune, ba chiar știu să și zic câteva, nu suport să mi se umble prin lucruri și merg pe „ce ție nu-ți place altuia nu-i face”, nu mai pierd nopțile (mi-am reglat somnul și-s mândră de mine, adorm oriunde), nu mai suport bodegile, cluburile, muzica se ascultă în căști, nu înghit dezordinea și nu strâng după nimeni. E un must să am flori în cameră, îmi ridică moralul. Nu zic nu pisicilor, dar nu tolerez câinii în casă dacă stăm la bloc.  N-am nevoie de cine știe ce spațiu pentru haine, le pot ține și-n ghiozdan, am în schimb pentru cărți fiindcă în ziua-n care-mi intră bani pe card mă pierd prin anticariate, Nu trebuie să se fumeze în casă, or să duhnească a alcool (n-am voie, și nici să fiu ispitită). Nu duc numai eu gunoiul, deci cu rândul. Nu fac numai eu curățenie, deci cu rândul, ori simultan. Hmm, cred că am punctat cam tot. Ei, acum cine mă vrea drept colegă (anunțul fiind  pentru cei din București)? 😀

14 thoughts on “anunț (nu matrimonial, deși înclină spre) :D

      1. No, ce să zic… Norocul meu că nu-s din Bucureşti. 😆 Ar fi trebuit să găsesc o scuză cât de cât acceptabilă… :mrgreen:

Leave a Reply

