despre Forex ce părere ai?

Astăzi iar dau sfoară în țară, de data asta despre Forex.  Probabil ai idee cu ce se mănâncă având în vedere că nu e site pe care să nu te lovești de o reclamă care te îndeamnă să-ți joci economiile pe Forex și îți arată chipurile mulți altor inși care nu se văd de zâmbet fiindcă au câștigat nu știu câți euro ( nu știu cât de pe bune e toată treaba, așa că na, nu bag mâna-n foc, însă mie-mi place mica publicitate, și Forex se bcură nu de o mică publicitate ci de una hăhă). Mie, ca ins care s-a ferit întotdeauna de jocuri de noroc, nu îmi surâde, e ca și cum aș ieși din zona mea de confort (camera în care-mi odihnesc de obicei oasele)  și aș da nas în nas cu lei gata gata să mă sfâșie, să mă nimicească complet. Asta fiindcă desigur nu dețin suficiente informații despre cursul valutar, ca începător nu m-aș risca.  Însă, pentru ceilalți posibili interesați, să vă povestesc: Dacă sunteți pregătiți de risc, înarmați cu mult curaj (or cu informații bine puse la punct), găsiți cursuri atât la sediu cât și în online și nu duceți lipsă nici de materiale educative (care vin în număr decent). (În plus fie că pierzi, fie că nu, nu ai de ce să te simți singuri, ca tine mai sunt miliarde de oameni din toată lumea).

După câte mi-a pus la picioare miraculos internet, am aflat și de pierderi spectaculoase dar și de câștiguri extraordinare. Așa că acum ține de tine dacă te bagi ori stai în afară. Eu na, voi sta pe bară, nu-mi permite faptul că mă chinui să strâng la șosetă cât mai mult, și nu mă ating de ce am strâns nici pentru un colț de pâine. Am planuri mari pe care nu mă văd pregătită să le risc.

Mai multe detalii găsești pe: http://teletrade-dj.ro/ și pe  http://teletrade.hu/

 

One thought on “despre Forex ce părere ai?

  1. Pingback: despre Forex ce părere ai? | Bianca Dobrescu | teletradehu

Leave a Reply

