unde-i acasă?

E amuzant că totul trebuie să înceapă de undeva, și eu nu mă pricep deloc la începuturi, întotdeauna au scârțâit, deși la tot pasul aud că na, începuturile sunt cele mai frumoase, de ele îți amintești cu cel mai mare drag, dar  începuturile mele nu ies în fel și chip, nu mă fac să continui lectura (recitindu-mi proza ori jurnalul). Cum am cunoscut oameni, cum am trecut prin chestii, cum n-am trecut, cum m-am ferit, cum nu am făcut-o și aș fi făcut-o, ei… nu mă pricep deloc să relatez. Începuturile mele de cele mai multe ori sunt de fapt sfârșiturile, cu fiecare pas înaintat nu că bat în retragere, mă grăbesc să ajung acolo, în punctul culminant, și apoi să dau uitării totul. Ăsta da farmec. Dar nici despre asta nu voiam să vă povestesc astăzi. Ieri am primit, ca un cadou prematur, „Farmacie pentru suflet” – Osho. M-a fascinat. Până nu am terminat-o nu am lăsat-o din mână. Se citește repede, lectură ușoară. M-a și provocat de ieri de la 23 până azi la 23 am spus numai DA :D. Am încercat cumva să fiu alta, nu Bianca cea de toate zilele care nu are chef să iasă nu știu unde, ori să facă nu știu ce, ori să etc, m-am distrat teribil. Și așa m-am ales cu un pici pe cap în seara asta (cu care voi împărți și patul și-mi voi juca rolul de verișoară cu haz zicând povești), care-mi tot CÂNTĂ: „LALALA, CÂNTEC FERICIT”. Același vers de sute de ori fiindcă după spusele sale cântecul are numai un vers. Tocmai a trecut la „elefantul cici/ care și-a pierdut cipicii”. Iar m-am abătut de la drum. Voiam să ajung „acasă”. Unde-i acasă? După zisele lui Osho, casa noastră este trupul. Și mai departe, am ajuns la: dacă trupul ne este casă, atunci locuința este casa casei noastre, iar țara în care trăim casa casei casei noastre, iar lumea: casa casei casei casei noastre, ca mai apoi universul să fie: casa casei casei casei casei noastre. Așadar, acasă ne place să găsim mereu curățenie. Astfel nu trebuie să ne batem joc de noi, să ajungem așa și pe dincolo. Și acum, spre a nu-mi plictisi cititorul: Dacă ne place o casă curată, trupul curat, locuința curată, ar trebui să ne placă și o lume curată. Așa că n-ai decât să arunci un ochi la case ecologice aici: http://www.dornaecohouse.ro/fr/

6 thoughts on “unde-i acasă?

Leave a Reply

