locul meu? tău?

Fără să-mi fi căutat locul mi l-am găsit pe nepusă masă. Și  nu e nici aici, nici acolo, nici dincolo, dar cert e că l-am aflat. În locul meu e cald și bine. Sunt zâmbete multe, mari, care reușesc să descopere răutatea caninilor cât ai clipi. Nu cunoaște alți pași, nu primește musafiri, nu face vizite și nu se uită. Cumva locul își știe locul și nu se îndură să scape de limite, căci limitele lui sunt cu folos, cu bună credință. Din locul meu nu știu dacă vă voi mai relata ceva vreodată. Fiind altundeva, într-un spațiu nedefinit și deloc închis, pe acolo unde nu mai crește carnea și gesturile mecanice nu și-au avut niciodată rostul, îmi e greu să-l cuprind din priviri fie și pentru câteva secunde. Se arată doar noaptea, în momentele în care nu-mi mai dau de una singură îmbrățișări sufocante care să-mi amestece oasele și-n care mă pierd.

_______________________________________________________________________________________________________

Mai știți Mișa și eu? Vinerea viitoare voi citi capitolul 3: Sașa. Unde? Meniu a la carte.

Sâmbăta asta, dacă sunteți din Cluj, citesc poezii pe undeva, nu știu exact unde. Și nu trebuie neapărat să veniți să mă vedeți, mă puteți lua și de mână și scoate-n lume, n-am fost de multe ori pe acolo și nu cunosc cine știe ce.

Leave a Reply

