în căutarea simplității

Țin minte că recent v-am povestit despre cum eram adepta bocancilor, a hainelor în care încăpeau cel puțin două persoane și aveau grijă să îmi ascundă cât pot de mult formele, despre cum am descoperit mai târziu rochiile și a apărut schimbarea care a șocat și mi-a adus numai complimente (oameni cu idei preconcepute, parol). Și astfel, de atunci tot caut simplitatea … deși pe vremuri hainele mele erau tot simple, numai că mari … și trecusem de faza-n care îmi donasem toate hainele colorate din șifonier, rămânând doar cu cele negre (mi-s sigură că n-am trecut numai eu prin lupta cu sistemul și d-astea). Așa…așteptând să vină simplitatea la mine, văzând că ea uită să apară, că rătăcește aiurea or că alții au mai multă nevoie de ea și na, a dat nas în nas cu ei și nu vor s-o mai lase în lume .. eh iată cum mi-a apărut apatia pentru mersul la cumpărături. Adică știți, stai zece ore să cauți ca să găsești ce-ți trebuie, să probezi ce au probat și alții, na… v-am povestit și cât de pro sunt în legătură cu achiziționarea de produse online. De data asta am dat peste un alt magazin de unde îmi puteți face cadouri pentru viitoarea aniversare, or îi puteți face ei, a celei din viața voastră, să vă arăt: cadouri pentru femei. Să nu vă zic că am rămas cu ochii cât cepele răsfoind secțiunea rochii elegante. De reținut că încă mă atrage negrul deși acum trec cu vederea și verdele, albastrul și albul. Așa că atunci când vine vorba de simplitate, aleg într-o culoare, nu în două nici în zece. Ce să vă zic despre magazin? Să-l laud un pic, că merită: hmmm își recompensează clienții cu puncte de fidelitate care mai apoi se transformă în reduceri la diverse articole vestimentare, hainele sunt importate din Anglia, Franța, Italia și Germania. Și fiindcă știu că v-am convins, spor la cumpărături pe glamourshop.ro !

 

One thought on “în căutarea simplității

Leave a Reply

