bianca nu-și mai roade unghiile de hăhăh, știai?

Știți la ce nu m-am priceput eu niciodată? Și întotdeauna am admirat, așa în ultimul hal? Când ies în lume, printre or cu fete, primul lucru la care mă uit sunt mâinile. Cu cât mâna e mai frumoasă cu atât o ridic mai mult în slăvi. Mâinile sunt foarte expresive. Îmi plac la nebunie. Și mai și e momentul în care o vezi pe cutăriță etalându-și unghiile proaspăt vopsite și înghiți în sec știind că unghiile tale nu vor arăta niciodată atât de bine, fiindcă deși nu le mai rozi nu te pricepi și gata. Tu știi să le arunci un roșu aprins și să le zâmbești frumos. Am o slăbiciune mare pentru unghiile roșii. Și-n plus numai în roșu cred că le stă bine. „Roșu aprins, colorează-mi tăcerea, c-un surâs ce s-a stins”. Am un așa chef acum de piesa asta, deși tocmai am stat 15 minute pe stickul colegei mele inimoase să-mi downloadez save the last dance for me fiindcă nu-mi încarcă nimic pe youtube. Încă puțin și voi avea net, încă puți și-mi voi aminti cum e să trăiești. Param pararam. Am și o altă colegă despre care nu v-am scris încă. E pentru prima oară când stă la cămin și-mi spunea în dimineața zilei trecute: „eu mă așteptam ca la cămin să fie așa… o bucătărie mare, comună, cu aragaz și tot ce mai nevoie să fie într-o bucătărie, să nu ne mai trebuiască nimic”. M-am amuzat teribil, a fost drăguță tare. Am sfătuit-o să nu se mai uite la filme, având în vedere că n-avem nici plită, nici fierbător încă, încercând să nu ne mai plângem de milă visăm cu ochii deschiși măcar la băi care nu-s mixte și au ușă la cabină. În fine, până revin cu alt post, dacă vă pricepți or dacă vreți să învățați să : iată modele de unghii cu gel. Acolo dai de un site fain cu oportunități de cariere, concursuri, și tot ce mai ai tu nevoie, ca femeie. Enjoy!

Leave a Reply

