mi-e frică să-mi mai fie frică

Mie îmi e foarte, dar foarte frică de cutremure, și nici nu aș ști cum să reacționez dacă aș simți unul. Și în ultima perioadă tot mă întreabă colegii dacă l-am simțit pe cel de 4, 7 de marți, ori pe cel de duminică și așa mai departe. Așa am ajuns să conștientizez faptul că n-am făcut multe, dar multe lucruri din cauza fricii. Nici măcar curiozitatea nu mi-a învins frica. Nu am zburat niciodată, am preferat să mă deplasez cu mașina, deși am rău de mașină. Nu am sărit cu parașuta, să văd cum e să ți se taie respirația din cauza emoțiilor, nu am mers cu vaporul, nu am idee dacă am rău de mare or ba, nici de înălțime, toate astea mulțumită fricii mele. Și viața e scurtă. Și fie că vreau, fie că nu, mai devreme sau mai târziu trebuie să-mi sparg balonul protector și să mă apuc de învins frici. Cât de pregătită sunt? N-aș putea să aproximez, foarte slab probabil (cel puțin psihic). Însă a trăi nu înseamnă neapărat a fi vesel înăuntru armurii tale.

4 thoughts on “mi-e frică să-mi mai fie frică

  1. Frica te apără, până la urmă… Dacă nu te împiedică să înaintezi, să faci ceva ce îţi doreşti cu adevărat, de ce ai învinge-o?! Va fi interesant să alegi ce frici vrei să învingi 😉

  2. Eu nu am urcat într-un balon de săpun până acum, să plutesc de pe o palmă fină, pe alta, fără să mă sparg…da’ culmea, mă cheamă, săpunaru. Tu-i mama ei de ironie balonată, tu-i frica subțirelui, când la cur e gros, prea gros. 🙂

Leave a Reply

