saşa

Mâine în panic!

Bianca D.

intro

dintr-un punct şi-o linie a luat naştere saşa
aka fecundar şi diadă maternă
mascul muiere
nimeni nu ştie unde
nici când ori cum
ne-am întâlnit în cel mai stupid mod cu putinţă
mi-a recitat în rusa lui perfectă din esenin şi mai mai că era să-i cad la picioare

C1
aglomeraţie critici injurii
admirându-mi şuviţele proaspăt înroşite cu vopsea de duzină în faţa paşilor mei hotărâţi ferm se aşează saşa
şi-atunci i-am dat dreptate pentru întâia oară lui parmenide: nu există mişcare
şi nimic nu mai exista în afară de mutra aia a lui care-mi surâdea
i-aş fi strâns mâna puternic impunându-i stagnare

C2
căutam sinele sinelui lui saşa
îşi satisfăcea poftele primitive sorbind calmitatea de care nu am dat dovadă vreodată
blestemam călcâiul lui ahile
şi-mi uitasem degetele în părul său brun

C3
nu-mi acordam prea multă atenţie
nu ştiam de lichidul din cap de căzătura de la…

View original post 889 more words

Leave a Reply

