de seară

După ce-am ieșit dintr-un trafic infernal în care m-am amuzat copios de-un blond vopsit ce înjura la volanul unei mașini ultimul răcnet de-un roz de mamă-mamă am ajuns și la destinație. Aici e cald și bine. Te simți mai în largul tău ca niciodată. Tot de aici îți ies cele mai de prost gust scrieri și îi poți speria pe ceilalți în voie. Mănânci și plângi. Fie că vrei, fie că nu, ești palidă, ai mai slăbit, și ți se vâră mâncarea pe gât. Are gust bun. Mai vrei și mai vrei, totuși dacă ești un leneș veritabil trebuie să tot repeți: dar nu mai pot! Și atunci cineva, de obicei o femeie la vârsta a doua care nu s-ar da pe una de 20 de ani te îndoapă. Zâmbești. Îți scoți noul stilou, luat la reduceri, de care nu aveai nevoie, numai că pe tine te încântă atât de tare reducerile și nu lucru în sine încât nu poți spune nu, și începi să mâzgălești stări și vise în agenda-n care ea nu uită că exiști, ba chiar ține să-ți reamintească, să facă diferențe și multe altele despre care nu se merită să zic acum. Hârtia nu scârțâie. Liniște canci, se aud niște mâțe gata gata să-și scoată ochii, care sar una pe alta cu furie. Tu taci. Luna și-a ocupat locul, copacii au uitat ce-i rușinea, frunzele nu foșnesc. Nu-i întuneric, nu-i liniște și nu te aștept. Pe masă mi-am uitat stiloul.

(De aici a început și ăsta.)

(Și pe temă: Am obosit)

One thought on “de seară

Leave a Reply

