bianca și picioarele ei.

Stau și mă holbez la postul ăsta, neterminat (încă), de ceva vreme, nu știu nici cu ce să încep, nici unde să mă opresc să detaliez și nici încotro să mă îndrept. Totul merge așa, ca pe roate. Mai puțin părțile în care neatentă pic în gardul viu și mi se desface talpa ghetei… și eu continui să înaintez, că na, sunt aproape de facultate și textul e citit, doar n-am pierdut nu știu cât timp pe el să mă întorc acum… și  la bunătatea necunoscuților mă întorc și cu gheata lipită. Ca înainte de asta să-mi rup tocurile la cizme fiindcă m-am grăbit și am călcat strâmb. Iar fază recentă de acum jumătate de oră, merg frumos să înapoiez plita (fiindcă noi n-avem plită încă) și mă întorc așa… cu capul în nori, cum mi-e prostul obicei, ca mai apoi să nu văd balta de apă în care calc și alunec și-mi dau degetul mare al piciorului drept peste cap. O duc bine, nu glumă. Colac peste pupăză azi mi s-au stricat alte încălțări fiindcă m-a agățat patul. Mai e puțin și ajung să merg desculță nu glumă. Partea bună e că merg. Și sună bine: să merg. Să vedem cât mă mai ține. Sper că mult. Dar nu despre asta voiam să povestesc, ci despre cum se ia curentul de dou-trei ori pe seară. Cum aprinzi lumina de la duș (am scris într-un post anterior: cabinele de la duș nu au ușă, așa că se închide cea principală) cum se ia curentul pe întreg palierul (nu exagerez). Astăzi văd că nu s-a întâmplat nimic. Nimic, nimic. Dar pentru orice eventualitate, dacă treceți prin astfel de probleme or și mai și nu ezitați să aruncați un ochi la deranjamente electrice. Să nu uit! Și la masuratori si verificari pram. Până una alta, zile frumoase!

4 thoughts on “bianca și picioarele ei.

Leave a Reply

