peste hotare?

Adevărat: cu autocarul prinzi mai multe chestii mișto. Una e un zbor, în care ai ajuns gătit și-ai  stat/dormit/ ajuns (nu la fel de arătos ca-n primă fază). Și alta-i să urci în autocar, în locul din spate, așezat frumos cu o lămâie și o carte bună în compania unor oameni plăcuți, tovarăși pentru viitorul drum. Tovarăși care au povești care mai de care mai interesante, v-am tot zis că după masaj, al doilea lucru după care tânjesc cu ardoare sunt poveștile.

Și s-a terminat vara. Momentul ăla în care eu din semifericită respir/expir numai și fericire. Fiindcă niciodată nu mi-au plăcut extremele : vară/ iarnă, primăvara și toamna mi sunt cumva prietene la cataramă, în aste anotimpuri mă simt cel mai bine, în stare să mă plimb de colo colo, că de plimbăreață știți că sunt. Și acum îmi vin noi și noi oportunități, recent am aflat de muratturism.ro. Și am așa un zâmbet de nu mă văd. Cu muratturism.ro, mergi fie iarnă fie vară unde vrei căutând primăvară/toamnă. Și cum prefer autocarul, numai de bine. Din surse sigure, cu un search pe nea gogu am aflat că agentia este prezenta pe Lonely Planet, ceea ce îi dă o mare bilă albă, adică na, rămâi mut, îți dai seama de seriozitate, să nu mai zic de beneficiile pe care le ai ca turist, dar de asta te las să te convingi de unul singur.

Nu știu însă unde să merg, dacă o să merg, când o să merg, și mai ales cu cine (cam suflă vântul în lista contactelor mele (agenda telefonului) din ultimul timp). Și iarna e interesant. Să fugi după puțină căldură, nici prea multă că strică. Să nu te lași speriat de iarnă! Mai ales să nu te uiți închis în casă și în tine că nu-i de bine, na că mi-a ieșit și-o rimă. Involuntară dar treacă-meargă (de obicei dă nasol, cum o văd cum vine să-mi rup firele șatene din rădăcini, partea a doua).

Și astea fiind zise nu pot decât să urez recitiri plăcute, aș face și câteva recomandări dar revin cu un alt, și mereu alt post. Și că tot îmi stă gândul la vise, am început să visez din ce în ce mai des și parcă nici propriile coșmaruri nu ajung la stadiul realizabil – asta-i îngrijorător-. Dar mâine știu sigur sigur că voi afla o veste mare care-mi va schimba toate astea. Și ca să nu vă mai plictisesc, have fun!

 

Leave a Reply

